tisdag 6 april 2010

Mormor, morfar och moster på besök

Nils och mormor
Nils och morfar
Nils och moster Anna
Mormor Marianne och morfar Jan tog med sig moster Anna och åkte ner från Växjö till Malmö för att hälsa på mig söndagen den 28:e mars. De hade med sig kameror av alla de slag och jag blev verkligen dokumenterad från alla vinklar och vrår. Jag trivdes som fisken i vattnet, och passade på att fyra av några riktigt söta leenden i sömnen, bara för att charma dem lite extra. Hoppas de kommer och hälsar på mig snart igen!

2 kommentarer:

  1. moster emma fattas ju!! :( får vi råda bot på snart... tre och en halv vecka tills jag får se miraklet med egna ögon! :)
    kram så länge, nisse!

    SvaraRadera
  2. Ja det där får du se till att styra upp, skynda hit!! :-) Puss och Kram!

    SvaraRadera