måndag 7 juni 2010

Min nya kompis Sylvester


När jag var hos mormor och morfar fick jag en ny kompis; Sylvester. Han är väldigt hårig och dubbelt så stor som jag är, men alltid snäll och gosig.

Sylvester höll mig sällskap när jag lekte i mammas gamla babysitter...

...men så fort jag tog en blöjbytespaus och vände ryggen till, tog Sylvester sin chans att leka lite i babysittern också.

På nätterna sov Sylvester i sängen med mig och mamma, det var mysigt men lite jobbigt för han tog så mycket plats.

Sylvester har väldigt stora tassar, hm, större än mina händer, häftigt!

4 kommentarer:

  1. Men vad kul att du äntligen fått träffa gamle Sylle! Skönt att höra att ni kom överens också. Nästa gång får du prova att använda Sylle som madrass - med inbyggd spinn-massage! :)
    Kram min lille systerson!

    SvaraRadera
  2. Ja vi är jättebra kompisar, ska hälsa på honom idag igen, hoppas på att få testa Sylle-kudden ;-)

    Kraaaaaam kära moster!!

    SvaraRadera