tisdag 27 juli 2010

Titta jag kryper (nästan)

Jag är ju fyra månader nu och har nyss lärt mig konsten att vända mig från rygg på mage till perfektion. Så vad är nästa utmaning?
Att krypa så klart!
Jag kämpar och kämpar och kämpar...
...mina ben är sååå starka, men armarna vill inte alltid hänga med än.
Idag har jag kryptränat så hårt att jag fått skavsår på lilltån, mamma säger att jag inte får krypträna förrän det läkt, men det kan hon glömma, jag vänder mig om och kryper så fort jag får chans!
Så jag kryper vidare, vem vet, nästa gång jag lägger upp ett inlägg kanske jag redan kan krypa?! Håll i er här går det undan... :-)

1 kommentar:

  1. Wow vad underbar känsla det måste vara, både för honom och er!
    Kul att se att ni verkar må prima..
    Hur har ni det annars?
    Vi har just haft besök av min syster och hennes kille...annars så sattsar vi vår kommande sem: som är en resa till hösten.

    Fredags AW nu.
    Ha det bäst!!
    Kram Kristin och Mikael

    SvaraRadera