söndag 28 augusti 2011

NIls 8 månader – ännu fler tänder

(Eftersom att jag ligger efter i mitt bloggande så följer här en sammanfattning av vad jag pysslade med när jag var 8 månader gammal...)

Varje kväll busar jag ordentligt med pappa så att han ska bli riktigt trött innan det är dags för honom att gå och lägga sig. Jag har fått ännu fler tänder, så nu har jag hela åtta stycken!

Jag har också lärt mig gå med min vagn, och du ska veta att det går undan när jag springer fram och tillbaks i hallen.

I november bestämde sig mamma och pappa för att överraska alla med att gifta sig i Rådhuset i Malmö. Jag fick ta på mig min fina frack, så vi var riktigt snygga allihop. Grattis mamma och pappa!

I november tog vi också flyget över till London för att hälsa på moster Emma, låtsasmoster Emma och pappas kompis Markus. Det var superkul att krypa under fåtöljerna i flygplatsloungen på Kastrup...

...jag hade så kul att jag somnade i ett par av fåtöljerna. Tur att flyget var ordentligt försenat så att jag kunde sova ut!

Väl hemma i Sverige dröjde det inte länge innan snön kom och fyllde Malmös gator och torg. Jag fick både vinteroverall och pulka av mamma och pappa, härligt med första snön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar