onsdag 5 maj 2010

Fröken Norén på besök


Nu var det JÄTTElängesen jag uppdaterade min blogg, men det beror inte på att jag varit lat, tvärtom; jag har haft fullt upp med att underhålla släkt och vänner som varit här på besök.

Förra onsdagen kom mammas "fru" Emma Norén hit hela vägen från London, tillsammans med sin långe ståtlige pojkvän Ricky. Han o jag passade på att "bonda" lite, Ricky och Emma ska nämligen följa med mig (och mamma och pappa och några till av mina kompisar) till Ibiza i sommar. Jag lovade att lära honom alla mina sköna dance-moves när vi kommer dit.

Emma är inte bara mammas bästaste väninna, utan även en ruskigt duktig fotograf. Så hon tog några riktigt schyssta bilder på mig och mamma, kanske lägger upp några av hennes bilder här sedan.

1 kommentar:

  1. Jag gillar att det är du Nils som bloggar utifrån din synvinkel. Vanligtvis kan inte mammorna låta bli utan det är alltid de som bloggar. Hälsa mamma från hennes gamla klasskamrat Kristina Andersson(fd Magnusson)

    SvaraRadera