onsdag 5 maj 2010

Odenmoklanen på besök

I fredags kom moster Emma hit, hela vägen från London. Först var hon lite rädd för mig, för jag var på lite dåligt humör, men när vi hängt lite så slappnade hon av allt mer och mer, och en dag tog hon hand om mig en hel förmiddag så att mamma kunde få sovmorgon. Vi hade jättekul! Jag försökte övertala henne att stanna och jobba som min nanny, men hon var inte redo att ge upp sin karriär som översättare än.


När moster Emma väl var på plats var det dags för mormor Marianne och morfar Jan att ta bilen och rulla ner till Malmö ifrån Växjö. De kunde inte sluta krama mig, vilket jag tyckte var jättemysigt!


Sist men inte minst kom lilla moster Anna ner från Göteborg. Hon är världens bästa frisör så hon tog med sig saxarna och snyggade till hela familjen. Fast mitt hår fick hon inte röra, jag har en urskön hockeyfrilla som jag inte tänker klippa än på ett tag. Det var längesen jag kramade moster Anna sist så jag passade på att mysa så mycket som möjligt med henne.

Så jag hade större delen av Odenmoklanen samlad här hos mig i helgen, och det var dunderskoj! Hoppas de kommer och hälsar på mig snart igen, jag saknar dem allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar