tisdag 6 september 2011

Nils 10 mån - den stora flytten

(Eftersom att jag ligger efter i mitt bloggande så följer här en sammanfattning av vad jag pysslade med när jag var 10 månader gammal...)



I slutet av januari var det dags för oss att packa ihop våra saker och lämna lägenheten i Malmö, flyttgubbarna packade över 100 kartonger, wow!

Några dagar senare var det dags att flytta in i nya lägenheten i Bryssel, så här gick det till.. Häftig lyftkran!

Tur att mamma och pappa har mig till hjälp, jag är verkligen en naturbegåvning när det gäller att packa upp saker, och snabbt går det också!

Busig är jag också :-)

Men man blir trött av att flytta, så jag pausade lite i soffan emellanåt...


...det gjorde pappa också :-)


Jag gillar vår nya lägenhet, särskilt att busa på takterrassen. Hej Bryssel här kommer jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar