fredag 23 september 2011

Nils 16 månader - sommar i Skåne och Danmark

(Eftersom att jag ligger lite efter i mitt bloggande så följer här en sammanfattning av vad jag pysslade med när jag var 16 månader gammal...)

I somras hyrde vi en stuga i Ljunghusen i Skåne, det var underbart att leka på stranden varje dag!

Mycket lek och lite allvar, i somras var det också dags för mitt första plåster. Jag slog mig på tån, ajaj, men det gick över rätt så snabbt.

Vi avslutade sommaren med ett besök på Lalandia i Danmark, och där badade jag massor!

Jag passade också på att smaka på vattnet, men det var inte så gott.

På Lalandia fanns ett jättestort bollhav.

Det var superspännande att krypa runt bland bollarna.

Allra roligast var det när pappa slängde runt mig bland bollarna, hurra!

På Lalandia fanns också massor med lekplatser, bland annat fanns där en rolig bil, ojoj vad jag körde!

Där fanns också en jättelång rutschkana där jag och pappa tävlade om vem som kunde åka roligast ;-)

Men allra bäst på Lalandia var getterna, så söta!

Det var roligt att klättra ikapp med getterna, jag var nästan lika snabb som dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar