torsdag 8 september 2011

Nils 11 mån - bus i Bryssel

(Eftersom jag ligger lite efter i mitt bloggande så följer här en sammanfattning av vad jag pysslade med när jag var 11 mån gammal...)

 Det är mycket att göra efter en flytt, pust! Här hjälper jag pappa montera garderober.

Jag är jättebra på att hamra, så jag visar pappa hur han ska göra.

I vår nya lägenhet finns en diskmaskin som är jättebra att gömma sig i!

Toalettstolen i nya lägenheten är också väldigt väldigt intressant...

 I början av mars var det premiär för min första semla! Ojojoj vad gott, ser redan fram emot att äta fler semlor nästa år :-)

 Jag har så många tänder nu, tur att jag kan borsta dem själv!

 Snygg är jag också!

1 kommentar:

  1. Va kul o se små glimtar av lägenheten. Och så stor Nisse är! Och söt :)

    SvaraRadera