fredag 23 september 2011

Nils 16 månader - sommarbus i Växjö

(Eftersom att jag ligger lite efter i mitt bloggande följer här en sammanfattning av vad jag pysslade med när jag var 16 månader gammal...)

 I somras busade jag jättemycket med min moster Anna, hon är ju så rolig!

 Moster Anna tog med mig och mamma på picknick vid Kampen i Växjö, jag hoppade direkt ner i Växjösjön, har aldrig sett så mycket vatten förut. Total lycka!

Jag lekte mycket på lekplatser med mormor också.

Allra mest gillar jag Strandbjörkets lekplats, där finns min favoritbil!

 Tittut! Ett av många tricks jag lärde mig i somras :-)

 Jag är inte bara busig, jag är hjälpsam också. Här städar jag mormor och morfars tvättstuga.

I somras var det också dags för mitt premiäråk på mormors cykel, det var superroligt, hurra!

 Jag är ett riktigt spaghettimonster, mammas kusin Annie kan nästan inte tro sina ögon när hon ser hur mycket spaghetti jag kan äta. Mums!

 I somras var det också dags för min allra första klippning hos frisören. Naturligtvis går jag till världens bästa frisör, som också råkar vara min moster Anna. Jag blev supersnygg!

Efter frisörbesöket åt jag upp pappas glass. Det var jag värd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar