fredag 23 september 2011

Nils 14 månader - en enda stor busbuffé

(Eftersom att jag ligger lite efter med mitt bloggande följer här en sammanfattning av vad jag pysslade med när jag var 14 månader gammal...)

Jag gillar att busa i soffan, där hänger jag och Tiger ofta och hittar på all världens bus. 

 Det här är min superbusmin, den kommer bara fram när jag är på riktigt bushumör!

Tur att jag är lika söt som jag är busig :-)

 Så här gör man när man busar i trappan: först man klättrar upp på golvlisten så man kan spana ut över trädgården...

 ...sedan skuttar man ner och stampar med fötterna i golvet så snabbt man kan...

 ...om man inte tycker att det låter tillräckligt mycket om fötterna så kan man sjunga samtidigt också.

 Samtidigt som man stampar med fötterna snurrar man runt så fort man kan....

 ...och viftar med armarna allt vad man kan. Wooohoo!

Hehe, undrar vad jag ska hitta på härnäst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar