fredag 9 september 2011

Nils 12 månader - grattis till mig

(Eftersom att jag ligger lite efter i mitt bloggande så följer här en sammanfattning av vad jag pysslade med när jag var 12 månader gammal...)

Äntligen fyllde jag ett år, det firade jag med smaskig tårta :-)

Lagom till min födelsedag kom min supersöta moster Anna på besök, bättre present än så kunde jag inte tänka mig!

Så här glad är man när man är ett år!

Nuförtiden gillar jag mest att leka på lekplatser, som de stora barnen...

...eller att gå på pick-nick o jaga hundar i parken...

 ...eller att leka titt-ut under köksbordet...

 ...eller att gosa med råttan i leksakslådan...

...eller att busa med min favoritleksak på lilla balkongen..

 ...men allra mest gillar jag att hänga med pappa på terrassen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar